Internationale vrouwendag. Thema: meditatie en astrologie

Op zaterdag 7 maart hebben wij tezamen met alle leden de internationale dag van de vrouw gevierd in Eindhoven. Dit hebben wij gedaan in de vorm van een themabijeenkomst.

Het eerste gedeelte van de dag ving aan met een interactieve presentatie over meditatie. Wat is meditatie, wat doet het met ons, hoe werkt het en hoe kun je het leren? Natuurlijk veel te veel vragen voor een middag meditatie bijeenkomst, maar de vrouwen hebben er van genoten, meegedaan en voornamelijk veel plezier er aan beleefd en tot rust gekomen. Kortom, een prachtige ervaring voor de beginners. Onze vertrouwde collega en de altijd welkome gast van onze vereniging Inge Dumpel heeft de meditatie bijeenkomst gepresenteerd.

Astrologie

Daarnaast heeft ze ons het tweede deel van de middag meegenomen in de wereld van astrologie. De gedachte, achtergrond, alle sterrenbeelden en inzicht in hun positieve en negatieve eigenschappen hebben de revue gepasseerd, met uiteraard veel humor en vermaak.
Tussendoor zijn er mooie gedichten voorgedragen door onze getalenteerde leden en de middag hebben wij afgesloten met veel muziek.